ترازو هوشمند هایلو شیائومی

ترازو هوشمند

در مورد ترازو هوشمند هایلو شیائومی چه می‌دانید؟

ترازو هوشمند هایلو زیرمجموعه ای از برند محبوب شیائومی است که در هر خانه ای مورد نیاز است.

هایلو مدل Haylou Smart Body Fat Scale CM01 توانایی تشخیص 18 شاخص ضروری بدن را دارد که با استفاده از اپلیکیشن انحصاری سلامت Haylou Fun  (برای نصب کلیک کنید) بر روی تلفن همراه نصب می‌شود. با همگام سازی ترازو و نرم افزار نام برده، اطلاعات شما به صورت خودکار در فضای ابری ذخیره می شود.

شما با کمک این ترازو، نرم افزار و منحنی تغییرات فیزیکی که ارائه می‌دهد به شناخت بهتر از خودتان، تناسب اندام، زیبایی و از همه مهم تر وزن دلخواهتان خواهید رسید. همچنین این اپلیکیشن قابلیت مدیریت فایل چند کاربره را نیز دارد.

ترازو هوشمند هایلو قابلیت های شگفت انگیزی دارد که هر فردی را برای حفظ سلامتی خود و عزیزانش به وجد می‌آورد، از جمله:

نمایش وزن استاندارد

BMI

درصد چربی بدن

متابولیسم

درصد عضله یا ماهیچه موجود در بدن

میزان آب (رطوبت بدن)

چربی زیرپوستی(زیر جلدی)

تراکم توده استخوانی

چربی احشایی(شکمی)

سطح چاقی

درصد پروتئین

سن فیزیکی بدن

میزان توده بدون چربی

منحنی هدف

گزارش سلامت و یادآور اندازه گیری وزن

این دستگاه ظاهری مدرن و طراحی بسیار زیبایی دارد. سبز رنگ و از جنس شیشه می‌باشد که در قسمت بالای آن یک نمایشگر گرد قابل مشاهده است.

ابعاد محصول 324.5 در 290 در 34.5 میلی‌متر و وزن آن معادل 1.13 کیلوگرم است که ظاهری زیبا و کوچک دارد.

بر روی سطح آن 4 الکترود وجود دارد که وظیفه آن ها اندازه‌گیری شاخص‌هایی است که کمی قبل نام بردیم. الکترودها لبه‌های منحنی دارند در نتیجه هیچ آسیبی به شما وارد نمی‌کنند همچنین در برابر خراش نیز مقاوم هستند.

جادوگر سبز رنگ دارای باتری لیتیومی است که تا 6 ماه شارژدهی دارد و بعد از آن برای شارژ مجدد باتری می‌توانید از کابل موجود در جعبه که USB Type پورت C است استفاده کنید.

در ضمن اصلا نگران نباشید چرا که این ترازو قابلیت خاموش شدن خودکار پس از 15 ثانیه را دارد که این به خودی خود در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند.

این ترازو همچون وجدان بیدار شماست، مسیر رسیدن به وزن ایده آل را برای شما هموار می‌کند و هر گونه تغییر در بدن را به شما گزارش می‌دهد این تصمیم شماست تا با هایلو همراه شوید و سلامتی و تناسب اندام خود را حفظ کنید.

 

برترین مقالات

دسته بندی ها

فن پویا در شبکه های اجتماعی

از آخر به اول🧐

bakala-whatsapp-chat-icon

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.